Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

ΚΟΙΤΑ

                                                   ΚΟΙΤΑ

Κοίτα τον φάρο μου που φέγγει στο λιμάνι μου....
Κοιτά πως σε προσμένω "αλάνι" μου....
Κοίτα πόσο λαχταρώ να σε σφίξω στην αγκαλιά μου....
Κοίτα πως ανοίγει διάπλατα τα φτερά της η καρδιά μου....
Κοιτά το φάρο πως φέγγει, φανάρι στην ψύχη μου, φεγγάρι εσύ στην σκοτεινιά μου.....
Είσαι εσύ η ζωή μου, που περνάς απ' τη γειτονιά μου....
Κοίτα πως όλα τριγύρω αλλάζουν
και τα φαντάσματα της νύχτας δεν μας τρομάζουν....
Κοίτα την αγάπη, κοίτα την στην γωνιά είναι και μας περιμένει η καρδιά χτυπά κι εμείς είμαστε ερωτευμένοι....
Ερωτευμένοι με του ερώτα το φάρο, τον ουρανό, τα αστέρια....
Κράτα με αγάπη μου μες στα δυο σου χέρια.....
Κοίτα… Κοίτα που πάλι απόψε ήρθες μες στο νου
και δεν ξέρω τι κάνω και που....
Κοίτα με μες στα μάτια, να δεις πως σου ανήκουν της καρδιάς όλα τα κομμάτια. . .
Κοίτα πως φέγγει στο λιμάνι μου ο φάρος...
Τον κοιτώ ονειρεύομαι και παίρνω θάρρος....
Κοίτα το φάρο που φέγγει στο λιμάνι μου....
Έτσι άπλα Σ΄αγαπώ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου