Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΕΤΟ ΜΠΑΛΟΝΙΑ

Σαν μπουκέτο από μπαλόνια πλημμυρίζουν τα συναισθήματα μου την σκέψη.....
Άραγε τι είναι αυτό που νιώθω;;;
Γιατί τόση ανυπομονησία και λαχτάρα να σε δω;;;
Γιατί σε έχω μέρα και νύχτα στην σκέψη μου και δεν μπορώ να
κοιμηθώ???
Σε βλέπω σαν είσαι εδώ παρέα μου να μιλάμε κι ας μην είσαι
εδώ...
Μυρίζω την μυρωδιά σου κι ανατριχιάζω
και μου κόβεται η ανάσα όταν τάχα πας να μου μιλήσεις ψιθυριστά στο αφτί...
Κι αρχίζει η καρδιά μου να χτυπάει σαν τρελή....
Και νιώθω ανάλαφρη και σαν πούπουλο κι αφήνομαι και παραδίνομαι στην αγκαλιά σου....
Και μετά μια απέραντη γαλήνη....
Και πάλι πάμε απ' την αρχή ανατριχιάζω και μου κόβεται η ανάσα όταν τάχα πας να μου μιλήσεις στο αφτί κι αρχίζει η καρδιά μου να χτυπά σαν τρελή....
Και να τα και τα κόκκινα τριαντάφυλλα
σκορπισμένα, πεσμένα στο πάτωμα.....
Χμμ... Τι παράξενο συναίσθημα???
Γιατί σε φιλάω τόσο επίμονα μες στην σκέψη μου???
Νιώθω τον παλμό μου, την καρδιά μου πουλί και πετάει...
Ένα μπουκέτο συναισθήματα μπαλόνια, τριαντάφυλλα, γλυκά....
Εσύ κι εγώ... Μαζί γιατί χώρια σου είναι δύσκολο να είμαι
αν και είμαι/είσαι πάντα μαζί μου/σου
μέρα και νύχτα αφού σε έχω μες στην σκέψη μου....
Ζω για την ημέρα που θα βρεθώ κοντά σου....
Ακούς;;; Τι παράξενο συναίσθημα, τι είναι αυτό που νιώθω;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου