Κυριακή 5 Μαρτίου 2017

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΝΕΙΡΑ


Και πάλι όνειρα..... Όνειρα γλυκά, όνειρα ταξιδιάρικα....
Νεράιδες, μάγισσες και ξωτικά παιχνιδιάρικα.....
Εκεί παίζουν στην άκρη της λίμνης....
Με χαρά και χορό τα παιχνίδια της μνήμης.....
Αχ! Άστρο μου που είσαι εκεί στο φως.....
Δείξε μου έναν κόσμο αλλιώς....
Να πάψει να δακρύζει ο ουρανός....
Ξέρω πως για όλους έχει ο Θεός....
Είμαι ανυπόμονη τα θέλω όλα όμορφα στην στιγμή....
Θέλω να ζήσω και να ζήσουμε μια στιγμή μαγική....
Όνειρο μου κρυφό...
Όνειρο μου αληθινό....
Κι άστρο μου που είσαι εκεί ψηλά....
Έλα στην αγκαλιά μου εδώ στα χαμηλά....
Έλα να σ' αγκαλιάσω που τόσο μου έχεις λείψει...
Ανέβασε με στα σύννεφα και σε πιο μεγάλα ύψη....
Δεν φοβάμαι όταν είμαστε μαζί...
Αφού το ξέρεις σ' αγαπάω....
Όνειρο μου κι άστρο μου μεγάλο φωτεινό....
Πηγαίνετέ με στην ακρογιαλιά ένα δειλινό...
Να δω τον ήλιο να πέφτει...
Απάνω σε θάλασσα καθρέφτη.....
Αστέρι μου πήγαινε με σε ένα κρύο πρωινό του χειμώνα....
Να δω την δροσούλα πάνω σε μια ανθισμένη ανεμώνα....
Πάμε μαζί να δούμε τα ξωτικά....
Να διώξουμε μαζί τα αρπακτικά.....
Πάρε με μαζί σου τώρα που ξημερώνει κ φεύγεις....
Και μην πάψεις ποτέ το δρόμο να μου φέγγεις.....
Όνειρο ήταν για μένα το άστρο έσβησε κι ας το είχα για στολίδι....
Κι τώρα μονάχη στο ημίφως και στο σκοτίδι....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου